Počet položek: 0 0,- CZK
CZK EUR

Nevyzvednuté zásilky

Víte, co se stane s balíčkem, který si objednáte a zásilku si nevyzvednete?

Vaši objednávku s láskou zpracováváme a Vaše zboží pečlivě zabalíme a nachystáme k přepravě, některé i sami vyrábíme, připravíme tematické dárkové balení.... mnohdy se zákazníky i předem řešíme objednávky, změnu doručení, změny objednávek a podobně. Dáváme si záležet na tom, aby byli naši zákazníci spokojení a vždy se snažíme vyjít vstříc, pokud je to v našich silách.

Vaši zásilku sami dovezeme na poštu nebo Zásilkovnu, kde je připravena k expedování přepravcem, který ji odveze do depa, odkud jsou následně veškeré balíčky dále expedovány. Vaše zásilka prochází mnoha rukama a všichni se snaží, aby vám balíček v pořádku dorazil.

Je potom smutné, když si zásilku nepřevezmete a ona se nám vrátí zpět. Dopravce si za vrácení zásilky zpět účtuje plnou částku, jako náklady s dopravou, což mu samozřejmě náleží. Poté balíček urazí stejnou cestu, jen opačným směrem. My jej znovu rozbalíme, vystornujeme a zboží a vrátíme do skladu, aby si je mohl koupit jiný zákazník.

Tato zbytečná práce bohužel stojí nemalé úsilí a peníze. Proto opravdu dobře promyslete, zda si zásilku chcete opravdu převzít. Náklady s tímto spojené jsme aktuálně spočítali na 150,- Kč u nepřevzaté dobírky, do čehož je započítaná i naše zbytečná práce. Při úhradě předem jsou spojené poplatky s platbou kartou, vrácením platby a další spojení práce se zpětným naskladněním a náklady se vypočítávají individuálně.

Věřte, že nám nedělá radost, vidět zmařenou práci ani posílat upomínky zákazníkům.

Prosíme, nakupujte s rozvahou a pokud si nejste čímkoliv jistí, neváhejte se na nás obrátit.

Výše uvedené informace se opírají o zákon § 2118 č. 89/2012 Sb.

Povinnosti kupujícího:

Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

Pokud zákazník objednané zboží nepřevezme hrubě poruší ustanovení zákona.

Odmítnutím převzít objednané zboží, nezačíná automaticky běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit, ale až po převzetí objednaného zboží. Prodejce může i v tomto případě vyúčtovat smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného. Tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.

Potřebujete poradit ? Nevyzvednuté zásilky

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     více informací